Teenused / IT Autsorsing

IT Autsorsing

IT Autsorsing (inglise keeles IT outsourcing) on Teie ettevõte IT infrastruktuuri toetustööde, teenustööde ja moderniseerimistööde osaline või täielik edastamine teisele ettevõtele mis spetsialiseerub IT valdkonnas.
Digisoovi jaoks niisuguste ülesannete täitmine on märgitud peaülesannateks.

IT autsorsingi ülemineku protsess algab IT infrastruktuuri audidist, mille jooksul me määrame IT infrastruktuuri kõike tähtsa segmente ja paralleelselt avastame kõike haavatavaid kohti. Pärast audidi läbi viimist meie spetsialistid edastavad kliendile järeldust mis sisaldab infot IT ifrastruktuuri praeguse seisandist ja soovitusi IT infrastruktuuri optimiseerimiseks.

IT autsorsing tähendab et meie ettevõte lahendab küsimusi seotud infosüsteemide arenguga, sissejuhatusega ja hooldusega nii kui Teie ettevõte infrastruktuuri tasemel (seadmete hooldus või PO) või töid seotud eraldi seisva süsteemi osade funktsionaalsuse arenguga ja toetusega (programmeerimine, hosting, katsetamine jne.).

Viimaste aastate jooksul paljud ettevõted on üleläinud täieliku IT autsorsingi poole ja andsid üle oma infosüsteeme välise juhtimiseks. See on aidanud mitte ainult tõsta nende töö usaldusväärsust ja kvaliteedi aga samamoodi vähendada ettevõtete IT infrastruktuuri hoolduse kulusid.

Ettevõted kes spetsialiseerivad IT autsorsingil omavad palju eelisi võrreldes tavaliste IT spetsialistidega. Esiteks, niisuguste firmade töötajad omavad kõrget kvalifikatsiooni ja suurt kogemust ülesannate täitmiseks. Teiseks, see on igapäevane ja terve ööpäeva jooksul kestev võimalus anda teenuseid ja kliendil tekkivaid probleeme lahendusi ilma puhkusi ja ilma töötajate haiguste seotud probleeme. Ja kolmandaks, see on kaasaegne ja keeruline lähenemine klientide IT ülesannete täitmiseks mis võimaldab kehtestada kõike kaasaegseid tehnoloogiaid ja motiveerib anda ainulaadseid teenusi.

DigiSoovi ettevõte IT autsorsingi lepingu sõlmides Te saate:

  • Firma täieliku info ja tehnilise hooldust.
  • IT infrastruktuuri kontrolli.
  • Kasutajate konsultatsioone ja toetust.
  • IT osakonna efektiivse töö organiseerimist.
  • Tehnilisi spetsialiste valikut ja vahetust.